A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Карпилівський ліцей Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

https://rada.info/upload/users_files/22559044/a3a80772806a640981a4848e06e5eddd.docx

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням педагогічної ради

 

від 18.12.2024 (протокол  № 5)

          (дата)

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

 

Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області

_______________________________________________________________________

(заклад загальної середньої освіти)

 

 

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію  49  осіб

з/п

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Кількість

педагогічних працівників

Примітки

1

Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме:

- вчителі української мови та літератури;

- вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур;

- вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська);

- вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво");

- вчителі фізики й астрономії;

-  вчителі хімії;

- вчителі біології й екології;

- вчителі математики;

- вчителі інформатики;

- вчителі фізичної культури;

- вчителі початкових класів;

- вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі;

- асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням;

- педагоги-організатори

 

РОІППО

         19

 

 

2

2

 

 

2

 

1

 

 

         

          1

          1

          1

          1

          2

          2

          1

          1

        

         

           1

        

           1

 

2

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація  наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"

 

РОІППО

           1

 

3

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Сучасні технології  та методики навчання"

 

РОІППО

 1

 

4

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"

 

РОІППО

 9

 

5

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"

 

РОІППО

          6

 

6

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"

 

РОІППО

1

 

7

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"

 

РОІППО

1

 

8

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"

 

РОІППО

          5

 

9

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"

 

РОІППО

2

 

10

Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"

 

РОІППО

1

 

11

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "

 

РОІППО

1

 

12

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"

 

РОІППО

 1

 

13

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"

 

РОІППО

 1

 

 

 

 

                                                                                                                                                      Володимир ГАЛУШКО 

Голова педагогічної ради

 

 

 

 

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

                 Лариса МАРТИНЮК

 

 

          

Секретар педагогічної ради

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням педагогічної ради

 

від 18.12.2024 (протокол  № 5)

          (дата)

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

 

Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області

_______________________________________________________________________

(заклад загальної середньої освіти)

 

 

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію  49  осіб

з/п

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Кількість

педагогічних працівників

Примітки

1

Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме:

- вчителі української мови та літератури;

- вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур;

- вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська);

- вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво");

- вчителі фізики й астрономії;

-  вчителі хімії;

- вчителі біології й екології;

- вчителі математики;

- вчителі інформатики;

- вчителі фізичної культури;

- вчителі початкових класів;

- вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі;

- асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням;

- педагоги-організатори

 

РОІППО

         19

 

 

2

2

 

 

2

 

1

 

 

         

          1

          1

          1

          1

          2

          2

          1

          1

        

         

           1

        

           1

 

2

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація  наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"

 

РОІППО

           1

 

3

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Сучасні технології  та методики навчання"

 

РОІППО

 1

 

4

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"

 

РОІППО

 9

 

5

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"

 

РОІППО

          6

 

6

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"

 

РОІППО

1

 

7

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"

 

РОІППО

1

 

8

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"

 

РОІППО

          5

 

9

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"

 

РОІППО

2

 

10

Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"

 

РОІППО

1

 

11

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "

 

РОІППО

1

 

12

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"

 

РОІППО

 1

 

13

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"

 

РОІППО

 1

 

 

 

 

                                                                                                                                                      Володимир ГАЛУШКО 

Голова педагогічної ради

 

 

 

 

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

                 Лариса МАРТИНЮК

 

 

          

Секретар педагогічної ради

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням педагогічної ради

 

від 18.12.2024 (протокол  № 5)

          (дата)

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

 

Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області

_______________________________________________________________________

(заклад загальної середньої освіти)

 

 

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію  49  осіб

з/п

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Кількість

педагогічних працівників

Примітки

1

Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме:

- вчителі української мови та літератури;

- вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур;

- вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська);

- вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво");

- вчителі фізики й астрономії;

-  вчителі хімії;

- вчителі біології й екології;

- вчителі математики;

- вчителі інформатики;

- вчителі фізичної культури;

- вчителі початкових класів;

- вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі;

- асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням;

- педагоги-організатори

 

РОІППО

         19

 

 

2

2

 

 

2

 

1

 

 

         

          1

          1

          1

          1

          2

          2

          1

          1

        

         

           1

        

           1

 

2

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація  наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"

 

РОІППО

           1

 

3

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Сучасні технології  та методики навчання"

 

РОІППО

 1

 

4

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"

 

РОІППО

 9

 

5

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"

 

РОІППО

          6

 

6

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"

 

РОІППО

1

 

7

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"

 

РОІППО

1

 

8

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"

 

РОІППО

          5

 

9

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"

 

РОІППО

2

 

10

Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"

 

РОІППО

1

 

11

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "

 

РОІППО

1

 

12

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"

 

РОІППО

 1

 

13

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"

 

РОІППО

 1

 

 

 

 

                                                                                                                                                      Володимир ГАЛУШКО 

Голова педагогічної ради

 

 

 

 

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

                 Лариса МАРТИНЮК

 

 

          

Секретар педагогічної ради

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням педагогічної ради

 

від 18.12.2024 (протокол  № 5)

          (дата)

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

 

Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області

_______________________________________________________________________

(заклад загальної середньої освіти)

 

 

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію  49  осіб

з/п

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Кількість

педагогічних працівників

Примітки

1

Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме:

- вчителі української мови та літератури;

- вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур;

- вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська);

- вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво");

- вчителі фізики й астрономії;

-  вчителі хімії;

- вчителі біології й екології;

- вчителі математики;

- вчителі інформатики;

- вчителі фізичної культури;

- вчителі початкових класів;

- вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі;

- асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням;

- педагоги-організатори

 

РОІППО

         19

 

 

2

2

 

 

2

 

1

 

 

         

          1

          1

          1

          1

          2

          2

          1

          1

        

         

           1

        

           1

 

2

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація  наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"

 

РОІППО

           1

 

3

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Сучасні технології  та методики навчання"

 

РОІППО

 1

 

4

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"

 

РОІППО

 9

 

5

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"

 

РОІППО

          6

 

6

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"

 

РОІППО

1

 

7

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"

 

РОІППО

1

 

8

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"

 

РОІППО

          5

 

9

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"

 

РОІППО

2

 

10

Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"

 

РОІППО

1

 

11

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "

 

РОІППО

1

 

12

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"

 

РОІППО

 1

 

13

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"

 

РОІППО

 1

 

 

 

 

                                                                                                                                                      Володимир ГАЛУШКО 

Голова педагогічної ради

 

 

 

 

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

                 Лариса МАРТИНЮК

 

 

          

Секретар педагогічної ради

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням педагогічної ради

 

від 18.12.2024 (протокол  № 5)

          (дата)

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

 

Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області

_______________________________________________________________________

(заклад загальної середньої освіти)

 

 

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію  49  осіб

з/п

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Кількість

педагогічних працівників

Примітки

1

Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме:

- вчителі української мови та літератури;

- вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур;

- вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська);

- вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво");

- вчителі фізики й астрономії;

-  вчителі хімії;

- вчителі біології й екології;

- вчителі математики;

- вчителі інформатики;

- вчителі фізичної культури;

- вчителі початкових класів;

- вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі;

- асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням;

- педагоги-організатори

 

РОІППО

         19

 

 

2

2

 

 

2

 

1

 

 

         

          1

          1

          1

          1

          2

          2

          1

          1

        

         

           1

        

           1

 

2

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація  наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"

 

РОІППО

           1

 

3

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Сучасні технології  та методики навчання"

 

РОІППО

 1

 

4

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"

 

РОІППО

 9

 

5

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"

 

РОІППО

          6

 

6

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"

 

РОІППО

1

 

7

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"

 

РОІППО

1

 

8

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"

 

РОІППО

          5

 

9

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"

 

РОІППО

2

 

10

Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"

 

РОІППО

1

 

11

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "

 

РОІППО

1

 

12

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"

 

РОІППО

 1

 

13

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"

 

РОІППО

 1

 

 

 

 

                                                                                                                                                      Володимир ГАЛУШКО 

Голова педагогічної ради

 

 

 

 

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

                 Лариса МАРТИНЮК

 

 

          

Секретар педагогічної ради

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням педагогічної ради

 

від 18.12.2024 (протокол  № 5)

          (дата)

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

 

Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області

_______________________________________________________________________

(заклад загальної середньої освіти)

 

 

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію  49  осіб

з/п

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Кількість

педагогічних працівників

Примітки

1

Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме:

- вчителі української мови та літератури;

- вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур;

- вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська);

- вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво");

- вчителі фізики й астрономії;

-  вчителі хімії;

- вчителі біології й екології;

- вчителі математики;

- вчителі інформатики;

- вчителі фізичної культури;

- вчителі початкових класів;

- вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі;

- асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням;

- педагоги-організатори

 

РОІППО

         19

 

 

2

2

 

 

2

 

1

 

 

         

          1

          1

          1

          1

          2

          2

          1

          1

        

         

           1

        

           1

 

2

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація  наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"

 

РОІППО

           1

 

3

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Сучасні технології  та методики навчання"

 

РОІППО

 1

 

4

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"

 

РОІППО

 9

 

5

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"

 

РОІППО

          6

 

6

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"

 

РОІППО

1

 

7

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"

 

РОІППО

1

 

8

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"

 

РОІППО

          5

 

9

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"

 

РОІППО

2

 

10

Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"

 

РОІППО

1

 

11

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "

 

РОІППО

1

 

12

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"

 

РОІППО

 1

 

13

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"

 

РОІППО

 1

 

 

 

 

                                                                                                                                                      Володимир ГАЛУШКО 

Голова педагогічної ради

 

 

 

 

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

                 Лариса МАРТИНЮК

 

 

          

Секретар педагогічної ради

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням педагогічної ради

 

від 18.12.2024 (протокол  № 5)

          (дата)

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

 

Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області

_______________________________________________________________________

(заклад загальної середньої освіти)

 

 

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію  49  осіб

з/п

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Кількість

педагогічних працівників

Примітки

1

Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме:

- вчителі української мови та літератури;

- вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур;

- вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська);

- вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво");

- вчителі фізики й астрономії;

-  вчителі хімії;

- вчителі біології й екології;

- вчителі математики;

- вчителі інформатики;

- вчителі фізичної культури;

- вчителі початкових класів;

- вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі;

- асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням;

- педагоги-організатори

 

РОІППО

         19

 

 

2

2

 

 

2

 

1

 

 

         

          1

          1

          1

          1

          2

          2

          1

          1

        

         

           1

        

           1

 

2

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація  наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"

 

РОІППО

           1

 

3

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Сучасні технології  та методики навчання"

 

РОІППО

 1

 

4

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"

 

РОІППО

 9

 

5

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"

 

РОІППО

          6

 

6

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"

 

РОІППО

1

 

7

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"

 

РОІППО

1

 

8

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"

 

РОІППО

          5

 

9

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"

 

РОІППО

2

 

10

Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"

 

РОІППО

1

 

11

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "

 

РОІППО

1

 

12

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"

 

РОІППО

 1

 

13

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"

 

РОІППО

 1

 

 

 

 

                                                                                                                                                      Володимир ГАЛУШКО 

Голова педагогічної ради

 

 

 

 

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

                 Лариса МАРТИНЮК

 

 

          

Секретар педагогічної ради

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням педагогічної ради

 

від 18.12.2024 (протокол  № 5)

          (дата)

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

 

Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області

_______________________________________________________________________

(заклад загальної середньої освіти)

 

 

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію  49  осіб

з/п

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Кількість

педагогічних працівників

Примітки

1

Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме:

- вчителі української мови та літератури;

- вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур;

- вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська);

- вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво");

- вчителі фізики й астрономії;

-  вчителі хімії;

- вчителі біології й екології;

- вчителі математики;

- вчителі інформатики;

- вчителі фізичної культури;

- вчителі початкових класів;

- вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі;

- асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням;

- педагоги-організатори

 

РОІППО

         19

 

 

2

2

 

 

2

 

1

 

 

         

          1

          1

          1

          1

          2

          2

          1

          1

        

         

           1

        

           1

 

2

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація  наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"

 

РОІППО

           1

 

3

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Сучасні технології  та методики навчання"

 

РОІППО

 1

 

4

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"

 

РОІППО

 9

 

5

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"

 

РОІППО

          6

 

6

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"

 

РОІППО

1

 

7

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"

 

РОІППО

1

 

8

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"

 

РОІППО

          5

 

9

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"

 

РОІППО

2

 

10

Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"

 

РОІППО

1

 

11

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "

 

РОІППО

1

 

12

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"

 

РОІППО

 1

 

13

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"

 

РОІППО

 1

 

 

 

 

                                                                                                                                                      Володимир ГАЛУШКО 

Голова педагогічної ради

 

 

 

 

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

                 Лариса МАРТИНЮК

 

 

          

Секретар педагогічної ради

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням педагогічної ради

 

від 18.12.2024 (протокол  № 5)

          (дата)

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

 

Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області

_______________________________________________________________________

(заклад загальної середньої освіти)

 

 

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію  49  осіб

з/п

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Кількість

педагогічних працівників

Примітки

1

Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме:

- вчителі української мови та літератури;

- вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур;

- вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська);

- вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво");

- вчителі фізики й астрономії;

-  вчителі хімії;

- вчителі біології й екології;

- вчителі математики;

- вчителі інформатики;

- вчителі фізичної культури;

- вчителі початкових класів;

- вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі;

- асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням;

- педагоги-організатори

 

РОІППО

         19

 

 

2

2

 

 

2

 

1

 

 

         

          1

          1

          1

          1

          2

          2

          1

          1

        

         

           1

        

           1

 

2

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація  наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"

 

РОІППО

           1

 

3

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Сучасні технології  та методики навчання"

 

РОІППО

 1

 

4

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"

 

РОІППО

 9

 

5

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"

 

РОІППО

          6

 

6

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"

 

РОІППО

1

 

7

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"

 

РОІППО

1

 

8

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"

 

РОІППО

          5

 

9

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"

 

РОІППО

2

 

10

Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"

 

РОІППО

1

 

11

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "

 

РОІППО

1

 

12

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"

 

РОІППО

 1

 

13

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"

 

РОІППО

 1

 

 

 

 

                                                                                                                                                      Володимир ГАЛУШКО 

Голова педагогічної ради

 

 

 

 

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

                 Лариса МАРТИНЮК

 

 

          

Секретар педагогічної ради

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням педагогічної ради

 

від 18.12.2024 (протокол  № 5)

          (дата)

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

 

Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області

_______________________________________________________________________

(заклад загальної середньої освіти)

 

 

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію  49  осіб

з/п

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Кількість

педагогічних працівників

Примітки

1

Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме:

- вчителі української мови та літератури;

- вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур;

- вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська);

- вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво");

- вчителі фізики й астрономії;

-  вчителі хімії;

- вчителі біології й екології;

- вчителі математики;

- вчителі інформатики;

- вчителі фізичної культури;

- вчителі початкових класів;

- вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі;

- асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням;

- педагоги-організатори

 

РОІППО

         19

 

 

2

2

 

 

2

 

1

 

 

         

          1

          1

          1

          1

          2

          2

          1

          1

        

         

           1

        

           1

 

2

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація  наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"

 

РОІППО

           1

 

3

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Сучасні технології  та методики навчання"

 

РОІППО

 1

 

4

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"

 

РОІППО

 9

 

5

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"

 

РОІППО

          6

 

6

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"

 

РОІППО

1

 

7

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"

 

РОІППО

1

 

8

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"

 

РОІППО

          5

 

9

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"

 

РОІППО

2

 

10

Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"

 

РОІППО

1

 

11

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "

 

РОІППО

1

 

12

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"

 

РОІППО

 1

 

13

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"

 

РОІППО

 1

 

 

 

 

                                                                                                                                                      Володимир ГАЛУШКО 

Голова педагогічної ради

 

 

 

 

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

                 Лариса МАРТИНЮК

 

 

          

Секретар педагогічної ради

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням педагогічної ради

 

від 18.12.2024 (протокол  № 5)

          (дата)

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

 

Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області

_______________________________________________________________________

(заклад загальної середньої освіти)

 

 

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію  49  осіб

з/п

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Кількість

педагогічних працівників

Примітки

1

Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме:

- вчителі української мови та літератури;

- вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур;

- вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська);

- вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво");

- вчителі фізики й астрономії;

-  вчителі хімії;

- вчителі біології й екології;

- вчителі математики;

- вчителі інформатики;

- вчителі фізичної культури;

- вчителі початкових класів;

- вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі;

- асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням;

- педагоги-організатори

 

РОІППО

         19

 

 

2

2

 

 

2

 

1

 

 

         

          1

          1

          1

          1

          2

          2

          1

          1

        

         

           1

        

           1

 

2

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація  наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"

 

РОІППО

           1

 

3

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Сучасні технології  та методики навчання"

 

РОІППО

 1

 

4

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"

 

РОІППО

 9

 

5

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"

 

РОІППО

          6

 

6

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"

 

РОІППО

1

 

7

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"

 

РОІППО

1

 

8

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"

 

РОІППО

          5

 

9

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"

 

РОІППО

2

 

10

Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"

 

РОІППО

1

 

11

Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "

 

РОІППО

1

 

12

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"

 

РОІППО

 1

 

13

Педагогічні працівники  за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"

 

РОІППО

 1

 

 

 

 

                                                                                                                                                      Володимир ГАЛУШКО 

Голова педагогічної ради

 

 

 

 

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

                 Лариса МАРТИНЮК

 

 

          

Секретар педагогічної ради

_____________________

(підпис)

_____________________________

(ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень