Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
https://rada.info/upload/users_files/22559044/a3a80772806a640981a4848e06e5eddd.docx
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням педагогічної ради
від 18.12.2024 (протокол № 5) (дата) |
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік
Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
_______________________________________________________________________
(заклад загальної середньої освіти)
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 49 осіб
№ з/п |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Примітки |
1 |
Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме: - вчителі української мови та літератури; - вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур; - вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська); - вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво"); - вчителі фізики й астрономії; - вчителі хімії; - вчителі біології й екології; - вчителі математики; - вчителі інформатики; - вчителі фізичної культури; - вчителі початкових класів; - вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі; - асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням; - педагоги-організатори
|
РОІППО |
19
2 2
2
1
1 1 1 1 2 2 1 1
1
1 |
|
2 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
3 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Сучасні технології та методики навчання"
|
РОІППО |
1 |
|
4 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"
|
РОІППО |
9 |
|
5 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
6 |
|
6 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"
|
РОІППО |
1 |
|
7 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"
|
РОІППО |
1 |
|
8 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"
|
РОІППО |
5 |
|
9 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
2 |
|
10 |
Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"
|
РОІППО |
1 |
|
11 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "
|
РОІППО |
1 |
|
12 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
13 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"
|
РОІППО |
1 |
|
Володимир ГАЛУШКО
Голова педагогічної ради
|
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)
Лариса МАРТИНЮК |
|
|
|
Секретар педагогічної ради |
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника) |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням педагогічної ради
від 18.12.2024 (протокол № 5) (дата) |
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік
Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
_______________________________________________________________________
(заклад загальної середньої освіти)
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 49 осіб
№ з/п |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Примітки |
1 |
Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме: - вчителі української мови та літератури; - вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур; - вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська); - вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво"); - вчителі фізики й астрономії; - вчителі хімії; - вчителі біології й екології; - вчителі математики; - вчителі інформатики; - вчителі фізичної культури; - вчителі початкових класів; - вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі; - асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням; - педагоги-організатори
|
РОІППО |
19
2 2
2
1
1 1 1 1 2 2 1 1
1
1 |
|
2 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
3 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Сучасні технології та методики навчання"
|
РОІППО |
1 |
|
4 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"
|
РОІППО |
9 |
|
5 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
6 |
|
6 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"
|
РОІППО |
1 |
|
7 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"
|
РОІППО |
1 |
|
8 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"
|
РОІППО |
5 |
|
9 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
2 |
|
10 |
Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"
|
РОІППО |
1 |
|
11 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "
|
РОІППО |
1 |
|
12 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
13 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"
|
РОІППО |
1 |
|
Володимир ГАЛУШКО
Голова педагогічної ради
|
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)
Лариса МАРТИНЮК |
|
|
|
Секретар педагогічної ради |
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника) |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням педагогічної ради
від 18.12.2024 (протокол № 5) (дата) |
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік
Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
_______________________________________________________________________
(заклад загальної середньої освіти)
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 49 осіб
№ з/п |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Примітки |
1 |
Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме: - вчителі української мови та літератури; - вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур; - вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська); - вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво"); - вчителі фізики й астрономії; - вчителі хімії; - вчителі біології й екології; - вчителі математики; - вчителі інформатики; - вчителі фізичної культури; - вчителі початкових класів; - вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі; - асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням; - педагоги-організатори
|
РОІППО |
19
2 2
2
1
1 1 1 1 2 2 1 1
1
1 |
|
2 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
3 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Сучасні технології та методики навчання"
|
РОІППО |
1 |
|
4 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"
|
РОІППО |
9 |
|
5 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
6 |
|
6 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"
|
РОІППО |
1 |
|
7 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"
|
РОІППО |
1 |
|
8 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"
|
РОІППО |
5 |
|
9 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
2 |
|
10 |
Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"
|
РОІППО |
1 |
|
11 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "
|
РОІППО |
1 |
|
12 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
13 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"
|
РОІППО |
1 |
|
Володимир ГАЛУШКО
Голова педагогічної ради
|
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)
Лариса МАРТИНЮК |
|
|
|
Секретар педагогічної ради |
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника) |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням педагогічної ради
від 18.12.2024 (протокол № 5) (дата) |
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік
Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
_______________________________________________________________________
(заклад загальної середньої освіти)
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 49 осіб
№ з/п |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Примітки |
1 |
Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме: - вчителі української мови та літератури; - вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур; - вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська); - вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво"); - вчителі фізики й астрономії; - вчителі хімії; - вчителі біології й екології; - вчителі математики; - вчителі інформатики; - вчителі фізичної культури; - вчителі початкових класів; - вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі; - асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням; - педагоги-організатори
|
РОІППО |
19
2 2
2
1
1 1 1 1 2 2 1 1
1
1 |
|
2 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
3 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Сучасні технології та методики навчання"
|
РОІППО |
1 |
|
4 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"
|
РОІППО |
9 |
|
5 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
6 |
|
6 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"
|
РОІППО |
1 |
|
7 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"
|
РОІППО |
1 |
|
8 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"
|
РОІППО |
5 |
|
9 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
2 |
|
10 |
Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"
|
РОІППО |
1 |
|
11 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "
|
РОІППО |
1 |
|
12 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
13 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"
|
РОІППО |
1 |
|
Володимир ГАЛУШКО
Голова педагогічної ради
|
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)
Лариса МАРТИНЮК |
|
|
|
Секретар педагогічної ради |
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника) |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням педагогічної ради
від 18.12.2024 (протокол № 5) (дата) |
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік
Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
_______________________________________________________________________
(заклад загальної середньої освіти)
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 49 осіб
№ з/п |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Примітки |
1 |
Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме: - вчителі української мови та літератури; - вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур; - вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська); - вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво"); - вчителі фізики й астрономії; - вчителі хімії; - вчителі біології й екології; - вчителі математики; - вчителі інформатики; - вчителі фізичної культури; - вчителі початкових класів; - вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі; - асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням; - педагоги-організатори
|
РОІППО |
19
2 2
2
1
1 1 1 1 2 2 1 1
1
1 |
|
2 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
3 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Сучасні технології та методики навчання"
|
РОІППО |
1 |
|
4 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"
|
РОІППО |
9 |
|
5 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
6 |
|
6 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"
|
РОІППО |
1 |
|
7 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"
|
РОІППО |
1 |
|
8 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"
|
РОІППО |
5 |
|
9 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
2 |
|
10 |
Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"
|
РОІППО |
1 |
|
11 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "
|
РОІППО |
1 |
|
12 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
13 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"
|
РОІППО |
1 |
|
Володимир ГАЛУШКО
Голова педагогічної ради
|
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)
Лариса МАРТИНЮК |
|
|
|
Секретар педагогічної ради |
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника) |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням педагогічної ради
від 18.12.2024 (протокол № 5) (дата) |
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік
Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
_______________________________________________________________________
(заклад загальної середньої освіти)
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 49 осіб
№ з/п |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Примітки |
1 |
Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме: - вчителі української мови та літератури; - вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур; - вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська); - вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво"); - вчителі фізики й астрономії; - вчителі хімії; - вчителі біології й екології; - вчителі математики; - вчителі інформатики; - вчителі фізичної культури; - вчителі початкових класів; - вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі; - асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням; - педагоги-організатори
|
РОІППО |
19
2 2
2
1
1 1 1 1 2 2 1 1
1
1 |
|
2 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
3 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Сучасні технології та методики навчання"
|
РОІППО |
1 |
|
4 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"
|
РОІППО |
9 |
|
5 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
6 |
|
6 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"
|
РОІППО |
1 |
|
7 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"
|
РОІППО |
1 |
|
8 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"
|
РОІППО |
5 |
|
9 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
2 |
|
10 |
Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"
|
РОІППО |
1 |
|
11 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "
|
РОІППО |
1 |
|
12 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
13 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"
|
РОІППО |
1 |
|
Володимир ГАЛУШКО
Голова педагогічної ради
|
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)
Лариса МАРТИНЮК |
|
|
|
Секретар педагогічної ради |
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника) |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням педагогічної ради
від 18.12.2024 (протокол № 5) (дата) |
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік
Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
_______________________________________________________________________
(заклад загальної середньої освіти)
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 49 осіб
№ з/п |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Примітки |
1 |
Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме: - вчителі української мови та літератури; - вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур; - вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська); - вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво"); - вчителі фізики й астрономії; - вчителі хімії; - вчителі біології й екології; - вчителі математики; - вчителі інформатики; - вчителі фізичної культури; - вчителі початкових класів; - вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі; - асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням; - педагоги-організатори
|
РОІППО |
19
2 2
2
1
1 1 1 1 2 2 1 1
1
1 |
|
2 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
3 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Сучасні технології та методики навчання"
|
РОІППО |
1 |
|
4 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"
|
РОІППО |
9 |
|
5 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
6 |
|
6 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"
|
РОІППО |
1 |
|
7 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"
|
РОІППО |
1 |
|
8 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"
|
РОІППО |
5 |
|
9 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
2 |
|
10 |
Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"
|
РОІППО |
1 |
|
11 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "
|
РОІППО |
1 |
|
12 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
13 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"
|
РОІППО |
1 |
|
Володимир ГАЛУШКО
Голова педагогічної ради
|
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)
Лариса МАРТИНЮК |
|
|
|
Секретар педагогічної ради |
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника) |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням педагогічної ради
від 18.12.2024 (протокол № 5) (дата) |
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік
Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
_______________________________________________________________________
(заклад загальної середньої освіти)
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 49 осіб
№ з/п |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Примітки |
1 |
Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме: - вчителі української мови та літератури; - вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур; - вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська); - вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво"); - вчителі фізики й астрономії; - вчителі хімії; - вчителі біології й екології; - вчителі математики; - вчителі інформатики; - вчителі фізичної культури; - вчителі початкових класів; - вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі; - асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням; - педагоги-організатори
|
РОІППО |
19
2 2
2
1
1 1 1 1 2 2 1 1
1
1 |
|
2 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
3 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Сучасні технології та методики навчання"
|
РОІППО |
1 |
|
4 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"
|
РОІППО |
9 |
|
5 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
6 |
|
6 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"
|
РОІППО |
1 |
|
7 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"
|
РОІППО |
1 |
|
8 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"
|
РОІППО |
5 |
|
9 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
2 |
|
10 |
Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"
|
РОІППО |
1 |
|
11 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "
|
РОІППО |
1 |
|
12 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
13 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"
|
РОІППО |
1 |
|
Володимир ГАЛУШКО
Голова педагогічної ради
|
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)
Лариса МАРТИНЮК |
|
|
|
Секретар педагогічної ради |
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника) |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням педагогічної ради
від 18.12.2024 (протокол № 5) (дата) |
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік
Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
_______________________________________________________________________
(заклад загальної середньої освіти)
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 49 осіб
№ з/п |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Примітки |
1 |
Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме: - вчителі української мови та літератури; - вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур; - вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська); - вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво"); - вчителі фізики й астрономії; - вчителі хімії; - вчителі біології й екології; - вчителі математики; - вчителі інформатики; - вчителі фізичної культури; - вчителі початкових класів; - вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі; - асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням; - педагоги-організатори
|
РОІППО |
19
2 2
2
1
1 1 1 1 2 2 1 1
1
1 |
|
2 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
3 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Сучасні технології та методики навчання"
|
РОІППО |
1 |
|
4 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"
|
РОІППО |
9 |
|
5 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
6 |
|
6 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"
|
РОІППО |
1 |
|
7 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"
|
РОІППО |
1 |
|
8 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"
|
РОІППО |
5 |
|
9 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
2 |
|
10 |
Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"
|
РОІППО |
1 |
|
11 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "
|
РОІППО |
1 |
|
12 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
13 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"
|
РОІППО |
1 |
|
Володимир ГАЛУШКО
Голова педагогічної ради
|
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)
Лариса МАРТИНЮК |
|
|
|
Секретар педагогічної ради |
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника) |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням педагогічної ради
від 18.12.2024 (протокол № 5) (дата) |
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік
Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
_______________________________________________________________________
(заклад загальної середньої освіти)
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 49 осіб
№ з/п |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Примітки |
1 |
Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме: - вчителі української мови та літератури; - вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур; - вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська); - вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво"); - вчителі фізики й астрономії; - вчителі хімії; - вчителі біології й екології; - вчителі математики; - вчителі інформатики; - вчителі фізичної культури; - вчителі початкових класів; - вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі; - асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням; - педагоги-організатори
|
РОІППО |
19
2 2
2
1
1 1 1 1 2 2 1 1
1
1 |
|
2 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
3 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Сучасні технології та методики навчання"
|
РОІППО |
1 |
|
4 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"
|
РОІППО |
9 |
|
5 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
6 |
|
6 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"
|
РОІППО |
1 |
|
7 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"
|
РОІППО |
1 |
|
8 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"
|
РОІППО |
5 |
|
9 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
2 |
|
10 |
Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"
|
РОІППО |
1 |
|
11 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "
|
РОІППО |
1 |
|
12 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
13 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"
|
РОІППО |
1 |
|
Володимир ГАЛУШКО
Голова педагогічної ради
|
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)
Лариса МАРТИНЮК |
|
|
|
Секретар педагогічної ради |
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника) |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням педагогічної ради
від 18.12.2024 (протокол № 5) (дата) |
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік
Карпилівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
_______________________________________________________________________
(заклад загальної середньої освіти)
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 49 осіб
№ з/п |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Примітки |
1 |
Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), а саме: - вчителі української мови та літератури; - вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур; - вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська); - вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво"); - вчителі фізики й астрономії; - вчителі хімії; - вчителі біології й екології; - вчителі математики; - вчителі інформатики; - вчителі фізичної культури; - вчителі початкових класів; - вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет "Інформатика" у початковій школі; - асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням; - педагоги-організатори
|
РОІППО |
19
2 2
2
1
1 1 1 1 2 2 1 1
1
1 |
|
2 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Організація наскрізного процесу формування цінностей в НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
3 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Сучасні технології та методики навчання"
|
РОІППО |
1 |
|
4 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги"
|
РОІППО |
9 |
|
5 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
6 |
|
6 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі (базовий рівень)"
|
РОІППО |
1 |
|
7 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти"
|
РОІППО |
1 |
|
8 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійськості учасників освітнього процесу"
|
РОІППО |
5 |
|
9 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
|
РОІППО |
2 |
|
10 |
Керівники ЗО за тематичним напрямом "Психологія управління"
|
РОІППО |
1 |
|
11 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Інноваційні практики компетентнісного навчання в НУШ "
|
РОІППО |
1 |
|
12 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Упровадження STEM-підходу в освітній процес НУШ"
|
РОІППО |
1 |
|
13 |
Педагогічні працівники за тематичним напрямом "Психологічна допомога в кризі"
|
РОІППО |
1 |
|
Володимир ГАЛУШКО
Голова педагогічної ради
|
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника)
Лариса МАРТИНЮК |
|
|
|
Секретар педагогічної ради |
_____________________ (підпис) |
_____________________________ (ініціал(-и) та прізвище педагогічного працівника) |